youtube mp3 indir film seyret komedi filmi izle email kaydolma

30 Ekim Babil 18.bölüm neden yayınlanmadı yok?

30 Ekim Babil 18.bölüm neden yayınlanmadı yok?

  30 Ekim 2020

  12.501 Okunma

Abone Ol 

Babil dizisi neden yayınlanmıyor?

Star TV ekranlarında yayınlanan Babil dizisinin merakla beklenilen 30 Ekim bölümü 18.bölüm neden yayınlanmadı diye merak ediliyor. Dizinin bu akşam neden ekranda olmadığı belli oldu.

Ay Yapım tarafından hazırlanan ve oyuncu kadrosunda Halit Ergenç, Onur Saylak, Aslı Enver, Nur Fettahoğlu, Birce Akalay ve Mesut Akusta’nın yer aldığı Babil dizisi, Ege’de meydana gelen deprem sonrasında en çok etkilenen şehirlerden birisi İzmir olmuştu. Bu acılı günde dizinin yeni bölümünü ekrana getirilmedi.

Fotoğraf: Star TV

Babil dizisi yeni bölümü ile 6 Kasım 2020 Cuma akşamı Star TV ekranlarında yer alacak. Ayrıca bu akşam ilk bölümü ile yayında olacak olan İbo Show’da yine deprem dolayısıyla ertelendi.

Yorum Alanı 33 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      murat arı 30 Ekim 2020 20:16:55

    babil’in izmire saygısı var sefirin kızı dizisinin saygısı yok buradan bu sonuç mu çıkıyor?

  2. avatar
      Gökhan Aslan 30 Ekim 2020 20:15:18

    Nekadar salakça onun yerine sefirin kızını niye veriyorsun ozaman deprem yayını yap

  3. avatar
      İnci Bayram 30 Ekim 2020 20:07:34

    Deprem ile dizinin yeni bölümünün yayimlanmamasi ne alaka!
    Hani çok ölü ve yıkım olur yas ilan edilir anlarızda..

    • avatar
        admin 30 Ekim 2020 20:08:14

      Efendim durum aynı belirttiğimiz gibi.

      • avatar
          Zeynep Mor 30 Ekim 2020 20:48:54

        Hikaye..O zaman ekrani karartsinlar.Bir hafta dizi cekmeyip para odemeyeceler ya da ellerinde fazladan bir bolum stok olacak.Asil mesele bu.Yoksa yerine baska birsey konunca cok eglenmis olmuyor muyuz ya da diziyi izleyince cok mu eglence yapmis olacagiz?

      • avatar
          Ruken 30 Ekim 2020 21:05:46

        Yaa ne saçma ya eski Babil bölümünü koy o zaman seririn kızı ne alaka ua

    • avatar
        Oktay Ozsarac 30 Ekim 2020 20:51:18

      Rating dusecek diye yayinlamadi deyin de olsun bitsin. Milletin akliyla alay etmeyin. Bir akilli sizlersiniz oylemi. Yuruyun allahaskina. Buna ucuz yayincilik denir. Seyirciye de buyuk saygisizlik. Dizinizi basiniza calin.

  4. avatar
      Nedim DADAL 30 Ekim 2020 20:15:14
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    İzmir depremi ile Babil in ne ilgisi var? Star TV nin ciddiyetsizligini kınıyor ve kanal listemden star TV yi siliyorum, birdaha da Babil izlemiyorum.shov TV de Ramo var onu izliyorum şimdi ilk defa ve sizleride protesto ya davet ediyorum

    • avatar
        anonymous 30 Ekim 2020 20:33:20
    • avatar
        Buket Ay 30 Ekim 2020 20:58:52

      Diziyi izliyorduk,izlediğim tek dizi buydu zaten,niye yayınlamıyorsunuz.?Depremle alakası varsa aptal sefirin kızını niye yayınlıyorsunuz,salakça değil mi?

  5. avatar
      Gökhan Aslan 30 Ekim 2020 20:15:18

    Nekadar salakça onun yerine sefirin kızını niye veriyorsun ozaman deprem yayını yap

  6. avatar
      murat arı 30 Ekim 2020 20:16:55

    babil’in izmire saygısı var sefirin kızı dizisinin saygısı yok buradan bu sonuç mu çıkıyor?

  7. avatar
      Bülent 30 Ekim 2020 20:18:55

    İzmir’i üzecek bir konusu yok ki.Eglence programı değil ki bu.

  8. avatar
      İbg 30 Ekim 2020 20:20:14

    Kesin Reyting yapamaz diye yayınlamıyolardır, deprem falan hikaye

  9. avatar
      Eby 30 Ekim 2020 20:21:56

    Bukadarr

  10. avatar
      Eby 30 Ekim 2020 20:24:29

    Nkdr saçma. Şuan sefirin kızı neden TV de. Madem saygı olması için yayinlamiyorsunuz ozaman sefirin kızı nida yayinlamayin. Siyah ekranda yas tutun. Ha Babil ha sefirin kızı yada başka bir dizi. Ne fark ediyo

  11. avatar
      İzmiri Adam 30 Ekim 2020 20:27:30

    Ya adamlar canının derdinde siz dizi derdinde. Bi kendinize gelin yahu. Saçmalamayın. Yeter! Bu kadar mı taşlaşmış kalbiniz! Azcık utanın

    • avatar
        murat arı 30 Ekim 2020 20:31:54

      ayıptır sorması senin burada ne işin var?

    • avatar
        SALAK COCUK 30 Ekim 2020 20:39:18

      Ne yapalım sen söyle? oturup ağlayalım mı tüm gece? tamam deprem oldu, 5-10 kişi öldü, Allah rahmet eylesin de dizi ile yasın ne alakası var?

    • avatar
        bbb 30 Ekim 2020 20:43:06

      Elimizden ne geliyor ? Üzüldük, dua ettik başka ne yapalım ?

  12. avatar
      Hasan osman 30 Ekim 2020 20:30:06

    Allah belanızı versin iptal edilecek be var sanki eğlence programı aq dizisi.ertelemeye küfür yemeye yer arıyorsunuz izlemiyorum aq dizisini daha da

  13. avatar
      Buğra 30 Ekim 2020 20:32:50

    deprem bahane oldu bunlara zaten zorla çekiyorlar diziyi iyice fan kaybettiler.

  14. avatar
      ne alaka yahu? 30 Ekim 2020 20:33:03

    Sanki dansözlü eğlence programı da iptal ediyorsunuz. E seferin kızı yayınlanıyor o da dizi? Neden iptal ettiniz? Diziden iyice soğuyalım diye mi? Haftaya izlersem adiyim, babil böylelikle bitmiştir benim için. Yönetmeyi beceremeyen bir grup insan topluluğusunuz.

  15. avatar
      figen demirel urgan 30 Ekim 2020 20:35:16

    Babil dizisini yayınlamamk için bahane üretiyorsunuz.Diğer kanallar dizilerin yeni bölümünü yayınlıyorlar.Deprem sadece Babil!’i mi vurdu.Sefirin kızının tekrar bölümü verilince çok mu duyarlı oluyorsunuz?Maksat stokta daha fazla bölüm olsun.Pandemi den doLayı yeni bölüm çekemezseniz stok olsun.

  16. avatar
      Ayşe Atatoprak 30 Ekim 2020 20:36:29

    Başka dizi koyunca saygısızlık olmuyor mu bahane aramayın

  17. avatar
      Fatma erturk 30 Ekim 2020 20:36:50

    İzmir depremi ile Babil in ne ilgisi var? Star TV nin ciddiyetsizligini kınıyor ve kanal listemden star TV yi siliyorum, birdaha da Babil izlemiyorum.shov TV de Ramo var onu izliyorum şimdi ilk defa ve sizleride protesto ya davet ediyorum

  18. avatar
      Bülent Kutluk 30 Ekim 2020 20:40:13
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Çok saçma star tv …. madem öyle başka film ne?. Deprem haberi yap sana.. çok saçma star tv çok saçma

  19. avatar
      HasanTastan 30 Ekim 2020 20:42:13

    Başka kanallarda yayın akışı normal deprem bi sizi mi etkiliyor

    • avatar
        Ayten 30 Ekim 2020 20:56:48

      Ne kadar aptalca. İnsanlarıda aptal yerine koyuyorlar

  20. avatar
      Hakan yarayan 30 Ekim 2020 20:45:13

    Babil dizisi,komedi değilki ,dram içerikli. Kafanızı güzel,ne içirdiler size.

  21. avatar
      zuluff 30 Ekim 2020 20:50:55

    neyin duyarı bu !? diğer kanallar yayını kesmedi ama ?! hem silahar patlamıyor, güldürü de yok.bahane bulamadım!

  22. avatar
      Göksel 30 Ekim 2020 21:10:35

    Boşversenize insan kendini kandırır. Acımız var seferin kızını izleyin öylemi

  23. avatar
      hasan eker 30 Ekim 2020 21:12:13

    tam saçma. Tek beğendiğim dizi

  24. avatar
      Suat 30 Ekim 2020 21:14:40

    Dizi bölümlerini rahat rahat cekelim diye bugün yayınlamadınız. Diğer diziler yayınlanıyor??? kapat ozaman kanalı… depremi bari bahane etmeyin, yalan söylemeyin…

  25. avatar
      bendeniz 30 Ekim 2020 21:14:47

    tv deki yayinlarin hepsini kapatin ozaman

Sitemizde bulunan dizi fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden diziviki sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.