1. Ana Sayfa

30 Ekim Babil 18.bölüm neden yayınlanmadı yok?

30 Ekim Babil 18.bölüm neden yayınlanmadı yok?
+ - 33

Star TV ekranlarında yayınlanan Babil dizisinin merakla beklenilen 30 Ekim bölümü 18.bölüm neden yayınlanmadı diye merak ediliyor. Dizinin bu akşam neden ekranda olmadığı belli oldu.

Ay Yapım tarafından hazırlanan ve oyuncu kadrosunda Halit Ergenç, Onur Saylak, Aslı Enver, Nur Fettahoğlu, Birce Akalay ve Mesut Akusta’nın yer aldığı Babil dizisi, Ege’de meydana gelen deprem sonrasında en çok etkilenen şehirlerden birisi İzmir olmuştu. Bu acılı günde dizinin yeni bölümünü ekrana getirilmedi.

babil neden yayinlanmadi
fotoğraf: star tv

Babil dizisi yeni bölümü ile 6 Kasım 2020 Cuma akşamı Star TV ekranlarında yer alacak. Ayrıca bu akşam ilk bölümü ile yayında olacak olan İbo Show’da yine deprem dolayısıyla ertelendi.

babil izmir aciklama

Yazar Hakkında

Konu hakkında düşüncelerini yazmaya ne dersin?

Yorumlar (33)

  1. 2 sene önce

    Deprem ile dizinin yeni bölümünün yayimlanmamasi ne alaka!
    Hani çok ölü ve yıkım olur yas ilan edilir anlarızda..

    • Efendim durum aynı belirttiğimiz gibi.

      • 2 sene önce

        Hikaye..O zaman ekrani karartsinlar.Bir hafta dizi cekmeyip para odemeyeceler ya da ellerinde fazladan bir bolum stok olacak.Asil mesele bu.Yoksa yerine baska birsey konunca cok eglenmis olmuyor muyuz ya da diziyi izleyince cok mu eglence yapmis olacagiz?

      • Yaa ne saçma ya eski Babil bölümünü koy o zaman seririn kızı ne alaka ua

    • 2 sene önce

      Rating dusecek diye yayinlamadi deyin de olsun bitsin. Milletin akliyla alay etmeyin. Bir akilli sizlersiniz oylemi. Yuruyun allahaskina. Buna ucuz yayincilik denir. Seyirciye de buyuk saygisizlik. Dizinizi basiniza calin.

  2. 2 sene önce

    İzmir depremi ile Babil in ne ilgisi var? Star TV nin ciddiyetsizligini kınıyor ve kanal listemden star TV yi siliyorum, birdaha da Babil izlemiyorum.shov TV de Ramo var onu izliyorum şimdi ilk defa ve sizleride protesto ya davet ediyorum

  3. 2 sene önce

    Nekadar salakça onun yerine sefirin kızını niye veriyorsun ozaman deprem yayını yap

  4. 2 sene önce

    babil’in izmire saygısı var sefirin kızı dizisinin saygısı yok buradan bu sonuç mu çıkıyor?

  5. İzmir’i üzecek bir konusu yok ki.Eglence programı değil ki bu.

  6. Kesin Reyting yapamaz diye yayınlamıyolardır, deprem falan hikaye

  7. Nkdr saçma. Şuan sefirin kızı neden TV de. Madem saygı olması için yayinlamiyorsunuz ozaman sefirin kızı nida yayinlamayin. Siyah ekranda yas tutun. Ha Babil ha sefirin kızı yada başka bir dizi. Ne fark ediyo

  8. 2 sene önce

    Ya adamlar canının derdinde siz dizi derdinde. Bi kendinize gelin yahu. Saçmalamayın. Yeter! Bu kadar mı taşlaşmış kalbiniz! Azcık utanın

  9. 2 sene önce

    Allah belanızı versin iptal edilecek be var sanki eğlence programı aq dizisi.ertelemeye küfür yemeye yer arıyorsunuz izlemiyorum aq dizisini daha da

  10. deprem bahane oldu bunlara zaten zorla çekiyorlar diziyi iyice fan kaybettiler.

  11. 2 sene önce

    Sanki dansözlü eğlence programı da iptal ediyorsunuz. E seferin kızı yayınlanıyor o da dizi? Neden iptal ettiniz? Diziden iyice soğuyalım diye mi? Haftaya izlersem adiyim, babil böylelikle bitmiştir benim için. Yönetmeyi beceremeyen bir grup insan topluluğusunuz.

  12. 2 sene önce

    Babil dizisini yayınlamamk için bahane üretiyorsunuz.Diğer kanallar dizilerin yeni bölümünü yayınlıyorlar.Deprem sadece Babil!’i mi vurdu.Sefirin kızının tekrar bölümü verilince çok mu duyarlı oluyorsunuz?Maksat stokta daha fazla bölüm olsun.Pandemi den doLayı yeni bölüm çekemezseniz stok olsun.

  13. 2 sene önce

    Başka dizi koyunca saygısızlık olmuyor mu bahane aramayın

  14. 2 sene önce

    İzmir depremi ile Babil in ne ilgisi var? Star TV nin ciddiyetsizligini kınıyor ve kanal listemden star TV yi siliyorum, birdaha da Babil izlemiyorum.shov TV de Ramo var onu izliyorum şimdi ilk defa ve sizleride protesto ya davet ediyorum

  15. 2 sene önce

    Çok saçma star tv …. madem öyle başka film ne?. Deprem haberi yap sana.. çok saçma star tv çok saçma

  16. 2 sene önce

    Başka kanallarda yayın akışı normal deprem bi sizi mi etkiliyor

  17. 2 sene önce

    Babil dizisi,komedi değilki ,dram içerikli. Kafanızı güzel,ne içirdiler size.

  18. neyin duyarı bu !? diğer kanallar yayını kesmedi ama ?! hem silahar patlamıyor, güldürü de yok.bahane bulamadım!

  19. Boşversenize insan kendini kandırır. Acımız var seferin kızını izleyin öylemi

  20. 2 sene önce

    tam saçma. Tek beğendiğim dizi

  21. Dizi bölümlerini rahat rahat cekelim diye bugün yayınlamadınız. Diğer diziler yayınlanıyor??? kapat ozaman kanalı… depremi bari bahane etmeyin, yalan söylemeyin…

  22. tv deki yayinlarin hepsini kapatin ozaman

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.